Retourneren

Mocht u onverhoopt u producten willen retourneren dan kan dat zijn om de volgende redenen;

 

Verkeerd artikel

Het kan altijd gebeuren dat u een ander artikel ontvangt dan wat u besteld had. Wanneer dit gebeurt, kunt u het verkeerde artikel eenvoudig retour sturen naar Gepro Box. Het correcte artikel zal dan zo snel mogelijk toegestuurd worden.

Om er zeker van te zijn dat de code en het artikel overeenkomen, kunt u een mail sturen naar de klantenservice. Zij controleren dan of alle informatie op de webshop correct is. Indien er een fout geslopen is in de toekenning van de code aan het artikel, wordt dit dadelijk aangepast zodat foutieve leveringen in de toekomst vermeden kunnen worden.

 

Beschadigd artikel

Hoewel onze transporteurs met uiterste voorzichtigheid omgaan met alle pakketten, kan het toch gebeuren dat een artikel beschadigd geraakt. Mocht u een artikel ontvangen dat beschadigd is of niet naar behoren functioneert, dan kunt u dit terugsturen. Op die manier worden er geen retourkosten in rekening gebracht. Zodra Gepro Box het beschadigde artikel heeft ontvangen, zal er een nieuwe levering plaats vinden. Let op! Dit is alleen mogelijk bij ontvangst van het artikel.

 

Geen reden

U mag alle artikelen mits deze aan de onderstaande voorwaarden voldoen terugsturen zonder opgaaf van reden. In dit geval komen de kosten van het terugsturen voor rekening van de klant. Mocht u deze op willen laten halen door Gepro Box zullen er dubbele verzendkosten in rekening gebracht worden voor het terughalen.

Mocht u het pakket terug willen sturen zonder opgaaf van reden dan zijn er meerdere mogelijkheden om een artikel te retourneren;

• U kunt de bestelling zelf afleveren bij Gepro Box te Gouderak.

• U kunt een afspraak maken om de zending op te laten halen bij u thuis door een pakketdienst. U zal dan zelf de verzendkosten moeten vergoeden.

• U kunt een afspraak maken bij Gepro Box zodat zij de artikelen laten ophalen. De verzendkosten zullen dan vooraf betaald moeten worden aan Gepro Box waarna Gepro Box een afspraak maakt en de producten ophaalt.

 

Voorwaarden retourneren

Een artikel retourneren is geen enkel probleem, maar moet ten alle tijden aan de onderstaande voorwaarden voldoen.

De voorwaarden zijn:

 

A. Binnen 14 dagen na aankoop ( Bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum).

B. Met de order bevestiging.

C. Het artikel is compleet, niet gebruikt of beschadigd.

D. Het artikel zit, indien redelijkerwijs mogelijk, nog in de originele productverpakking.

E. Artikelen worden alleen retour genomen indien ze ongebruikt zijn en, indien redelijkerwijs mogelijk, nog in de originele verpakking zitten.

 

Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geruild of geretourneerd. Indien u een online bestelling retourneert, die niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, wordt deze weer naar u teruggestuurd.

 

Klachtenprocedure

Mocht u een klacht hebben zoals hierboven vermeld, verkeerd artikel of beschadigd artikel dan kan u volgens de hierboven gegeven informatie handelen door contact met ons op te nemen. Mochten er artikelen ontbreken of niet geleverd zijn volg de volgende procedure.

 

Artikel ontbreekt

Er zijn meerdere redenen waarom een artikel zou kunnen ontbreken.

Eerst en vooral is mogelijk dat een artikel door een andere logistieke firma bezorgd wordt omwille van de aard van het artikel. Hierbij ontbreekt een artikel dus niet echt, maar vindt de levering gewoon op een ander tijdstip plaats. Deze informatie vindt u ook in de bestelbevestiging, samen met de code die u toelaat om de bestelling te volgen. Ook kan het dat één bestelling in verschillende deelpakketten wordt geleverd. Deze informatie vindt u eveneens in de email met de track & trace code. Hier heeft u dadelijk een zicht op de leverdata en de artikelen die zich in de verschillende pakketten bevinden. Om te weten of een artikel dus effectief ontbreekt, is het belangrijk om alle afzonderlijke pakketten te controleren.

In uitzonderlijke gevallen kan het gaan om een artikel dat niet langer leverbaar is, maar op het ogenblik van bestelling nog aanwezig was in de webshop. Wanneer dit het geval is, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk vergoed en de levering geannuleerd. Dit staat aangeduid op de pakbon of wordt gecommuniceerd via email.

Mocht een artikel onverhoopt echt ontbreken in een bestelling, dan kan u dit doorgeven aan de klantenservice door middel van een e-mail of telefonisch contact. Dit kunt u doen door de factuur of order bevestiging op te sturen met aanduiding van het ontbrekende artikel. Het artikel wordt dan nagestuurd of, indien gewenst, geannuleerd of terugbetaald.

 

Andere klacht

Vanzelfsprekend hoopt Gepro Box dat u steeds tevreden zult zijn met de bestellingen die u bij het bedrijf plaatst. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan kan u ons contacteren per mail, telefoon of post. Wij doen er alles aan om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.