Thuisbezorgen

 

Dankzij een track en trace systeem weet u steeds waar uw bestelling zich bevindt. Bij het verlaten van het logistieke centrum, ontvangt u een email met een link die u toelaat om uw bestelling te volgen via de website van de bezorgdienst. Afhankelijk van het leveradres dat u gekozen heeft, kan dit een verschillende bezorger zijn.

Bent u afwezig op het moment dat de bestelling geleverd wordt, dan zal de bezorgdienst nogmaals proberen het pakket af te leveren en eventueel een afspraak te maken.

Wanneer het pakket retour komt van het transportbedrijf zullen wij de retourkosten in rekening brengen bij de klant.

 

Afhalen

Zelf afhalen is ook mogelijk. Onze afhaaladres is Middelblok 154 te Gouderak.

 

Bezorging door transportbedrijf

Een deel van onze artikelen worden bezorgd door een transportbedrijf. Hiervoor geldt dat een bestelling gemaakt voor 10.00 uur binnen twee werkdagen geleverd wordt mits het product op voorraad is. De verzendkosten per product staan vermeld bij alle producten.

Het kan ook voorkomen dat een product door Gepro Box zelf afgeleverd wordt indien dit het geval is zal Gepro Box contact met u opnemen wat betreft de leverdatum en levertijd.

 

Verzendkosten

De verzendkosten van de bestelling hangen af van het gewicht en de grootte van de bestelling. Om verzendkosten te vermijden, kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen bij Gepro Box. Dit is vanzelfsprekend altijd gratis.

 

Status bezorging

Dankzij een track & trace systeem kunt u de bestelling gedurende het volledige bezorgtraject volgen. Indien de bestelling uit meerdere pakketten bestaat, ontvangt u voor ieder pakket een link. Deze link wordt u per email gestuurd op het ogenblik dat de bestelling het magazijn van Gepro Box verlaat. De link laat u dan toe om via de website van de bezorger na te gaan waar u pakket zich bevindt en wanneer het geleverd zal worden. Zo heeft u steeds een duidelijk beeld van de status van uw bestelling. Bovendien ziet u ook in één oogopslag of de bestelling als één of als meerdere pakketten geleverd zal worden. Mocht het pakket door Gepro Box zelf geleverd worden zal het bovenstaande verhaal niet van toepassing zijn en zal Gepro Box persoonlijk met u contact opnemen.

 

Niet thuis bij bezorgpoging

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u niet aanwezig bent op het ogenblik van een bezorgpoging. In dat geval kunt u ervoor kiezen om het pakket bij u buren te laten leveren. Wanneer u niet aanwezig bent bij de eerste afspraak zullen wij opnieuw verzendkosten in rekening brengen.

 

Bezorging op een ander adres

Tijdens het plaatsen van de bestelling, zult u de mogelijkheid krijgen om een leveringadres naar keuze op te geven. Dit kan zowel u eigen adres zijn als een ander adres waarop geleverd kan worden. U zou bijvoorbeeld kunnen kiezen om de levering te laten plaatsvinden op uw werkadres.

U kunt de pakketten ook eventueel in het buitenland laten afleveren. In het systeem staan standaard Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en België Indien u een ander land prefereert, neem dan contact op met onze klantenservice via info@geprobox.com of 0031 (0)182-769238

 

Wijzigen afleveradres

Het is mogelijk (indien niet reeds verzonden) om het afleveradres te wijzigen voor bestellingen die u reeds hebt afgerond. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@geprobox.com of even te bellen met het volgende nummer 0031 (0)182-769238

 

Bezorging in het buitenland

Gepro Box biedt de mogelijkheid tot het leveren van artikelen in het buitenland.

Wij leveren standaard in Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en België. Er kan eventueel op aanvraag in andere landen geleverd worden.

 

Retourneren

Indien u het retourneren zonder opgaaf van reden door Gepro Box laat geschieden zullen er de dubbele verzendkosten in reken gebracht worden ten opzichte van de verzendkosten zoals vermeld op het internet.